S druge strane turske

S druge strane Turske

Mnogi od nas su se odmorili u ovoj zemlji, a netko će otići. Obrnuta strana odmarališta rekreacije. Pogled na gostoprimstvo, pijanstvo, seks turizam, mentalitet i općenito što se događa.

Mnogi od vas su ljetovali ili samo čuli priče o ovoj zemlji, ali uglavnom su one iz ugla turista. Kad sam imao 19 godina, prijatelj moje djevojke pozvao je sve da zajedno idu raditi kao vodiči u Turskoj. Osim nas, bilo je još nekoliko željnih da se, kao rezultat, okupi društvo od 6 ljudi. Bez daljnjeg razmišljanja dali smo otkaz, nekoliko puta dogovorili ispraćaje s prijateljima i nakon 2 tjedna već smo bili u Antaliji. Unutar posta ću vam pričati o životu turističkih gastarbajtera, vječitih holivara i još mnogo toga, bez čega je odmor neizostavan, ali već malo s druge strane - sa strane osoblja. Dobrodošli dragi.

Počet ću od toga kakva je radna svakodnevica. Svih 6 mjeseci rad ide bez slobodnih dana, točnije sa slobodnim danima, ali ja sam ih imala 2 i to je sasvim normalno. Radni dan nije normiran, počinje u bilo koje doba dana i nikad se ne zna kada će završiti. Za sve to plaćaju puno novca - 450 dolara plaće, kao i malo% i napojnicu, općenito oko 600 dolara.

Prvi put se ljudi poput nas zapošljavaju na najobičniju poziciju - vodič za transfere. Dužnosti uključuju odvođenje turista na kraju godišnjeg odmora u zračnu luku, preuzimanje iz svih hotela, a nakon što su ih otpratili do pultova za prijavu, bilo je potrebno upoznati nove iz aviona i odvesti svakoga u svoj hotel, razvodnjavanje putovanja smiješnim pričama o zemlji, iako umjesto brbljanja postoje i alternativne opcije, na primjer, piće s najhrabrijim sunarodnjacima. Stabilno sjede na kraju autobusa i cijelim putem prazne staklene kontejnere kupljene u duty freeju. Ili se možete povisiti i zabiti u prozor preko beskraja Sredozemnog mora, ovdje je svatko sam izabrao što će učiniti.

Čovjeku je potrebna avantura u teškim i prekretnicama u životu

Osim toga, smjeli su povremeno nositi tuđi rad. Primjerice, sljedeći izleti u naše krajeve ili ne-ponte shop ture, koje bi, naravno, trebali voditi shop vodiči, ali su ponekad ljude koji su naručili kupovinu ocjenjivali kao nevaljale i odbijali ići s njima, s obzirom na njihovu neodrživost. izgled, dali su nam ih. Ali ponekad se izgled pokazao varljivim, a turisti su veselo kupovali zlato. Mogao si čak dobiti i proviziju za par sati rada od 800 dolara (iako je to bio izolirani slučaj takve provizije), kao što se dogodilo s mojim kolegom, ali veselje nije dugo trajalo, par dana kasnije novac je ukraden pravo iz sobe dok je bio na poslu. Krađa od onih koji su normalno zarađivali bila je raširena i malo tko je bio iznenađen. Došlo je čak do toga da su vodiči svaki dan nosili sa sobom sav novac koji su imali, bojeći se ostaviti ga kod kuće.

Dakle, po dolasku su svi budući vodiči smješteni u Antalya Four, gdje smo četiri-pet dana bili prepušteni sami sebi, samo nekoliko sati dnevno bili su zauzeti treninzima. Već prvog dana, prilikom prijavljivanja u sobe, upoznala sam veselu lezbijku iz Togliattija i još karizmatičniju Grkinju kazahstanskog porijekla iz Moskve. Tako smo svaki dan izvlačili svakakve džepove, i bilo je stvarno zanimljivo, čak i bez pića i bilo kakvih supstanci. Ovakav aranžman je svima jako pristajao.

No, jednog sunčanog travanjskog dana, moj cimer i ja otišli smo na more. Usput se našem susretu približavao jedan stariji mještanin. Pokraj sebe je nosio stari bicikl koji je, sudeći po izgledu, pronašao Ataturka. Na prtljažniku je bila pletena košara prekrivena bijelom tkaninom. Ulica je bila prazna. Usporivši pred nama, djed je nešto upitao. Uvjerivši se da ništa ne razumijemo, a samim tim i one koji su došli u velikom broju, pokazao je na kazaljku na kojoj je sat nošen, jasno dao do znanja da pita u koliko sati. Ljubazno smo mu telefonom pokazali vrijeme, a on je još ljubaznije, za slavlje, počeo pričati pokazujući na more, planine, o svim lokalnim atrakcijama.

Iako nismo razumjeli ništa osim par poznatih riječi, morali smo pažljivo slušati, jer su nam posvećivali toliko pažnje, iako je bila mala plaća. Prekinuvši priču, bacio je krpu iz košare i izvadio dvije lepinje posute sezamom i pružio nam ih. Uopće mi se nije jelo, ručali smo prije sat vremena, ali on je nastavio točiti ove lepinje. Odlučivši da je ovo domaće gostoprimstvo i da nije pristojno odbiti, morao ga je uzeti, probati i pokazati da je jako ukusno, nastavio je fascinantnu priču na svom lokalnom dijalektu. Po završetku poslastice zaključili smo da smo slobodni i logično bi bilo da završimo razgovor i odemo pričati prijateljima o gostoljubivim Turcima. Također je sve razumio, ali umjesto rastanka počeo je tražiti novac, odmah se sjetivši nekoliko potrebnih riječi na engleskom i ruskom. U stilu hajde dolar, mani, hajde, hajde. U trenu je sve u meni srušilo, nije da je šteta dati dolar, koliko odvratni, kako sitni ljudi. Ovaj trenutak je jasno shvatio s kim će raditi sljedećih šest mjeseci.

Čovjeku je potrebna avantura u teškim i prekretnicama u životu

Doista smo morali raditi s ne baš ugodnim ljudima. Sav posao odvijao se uglavnom u autobusu i malo po hotelima, pa su nam vozači bili stalni kolege. Vozači su bili isključivo Turci ili Kurdi iz malih gradova ili čak sela. Ovi divni ljudi mogli su komunicirati isključivo na 2 teme: jebanje i savjeti, s obzirom na to da nikome normalnom ne može biti zanimljivo ovo slušati svaki dan, ruski vodiči su s njima rijetko nalazili nešto zajedničko, ali sve ostalo je lako.

Sve ostalo je oko 70% ljudi, dok sam vozio nisam ni slutio da su skoro svi vodiči ove firme naši južni prijatelji iz bivših sovjetskih republika. Najveći dio: Meshi, Uzbeci, Kazahstanci, Armenci, Tatari itd. d., ali oni su Tatari za sebe i dosta zanimljivi, ali sa svima ostalima jednostavno se nema o čemu razgovarati, potpuno drugačiji mentalitet, interesi. A komunikacija ide otprilike ovako - Brat, hrvač, ol! Nisu svi, naravno, takvi među njima također bili u upravi, ali bilo je doslovno nekoliko ljudi. Ova zapažanja se tiču ​​samo komunikacije, inače su svi ljubazni, simpatični ljudi i nikada nije bilo sukoba, iako su se neki od tih naroda svojevremeno vrlo veselo rezali u planinama.

Za razliku od nas, oni tamo dolaze raditi. Zašto ići u Rusiju raditi na gradilištima ili prodavati marelice kad se za isti novac može raditi u Turskoj. Štoviše, jezici su im gotovo isti, čak su i Tatari za par tjedana, znajući svoj maternji jezik, već mogli normalno razumjeti Turke, da ne spominjemo sve ostale. I bez dima na poslu, oko mora, planine - ljepota. Pričajte turistima priče i dobivajte novac za koji onda možete živjeti u Uzbekistanu šest mjeseci ne znajući za nevolje. Ovako su našli life hack, bravo.

Što se tiče seksa kod Turaka - posebna tema. Mogu satima pričati o tome kako bi željeli nekoga poševiti ili tražiti brojeve telefona djevojaka koje poznajem. Uopće ih nije briga što će reći, glavno je jebanje. Njih se, naravno, može razumjeti kako su sišli s planina, tamo žene, blago rečeno, nisu led, ali ovdje se svakodnevno šeću gomile mladih ruskih pičkica u tangama, ali to nije razlog za smrzavanje u tolikoj mjeri. Isprva mi se činilo da su tako da nastave razgovor, ali jednom me to stvarno natjeralo na razmišljanje. Idući do aerodromskog WC-a, otvorio sam kabinu, vidio sam da je cijeli kat preplavljen tankim slojem vode, pa nema se što raditi, nije u drugom proći kroz cijeli terminal. Došao sam do pisoara, mirno radim svoj posao i perifernim vidom vidim da nešto treperi u odsjaju vode. Spuštam pogled tamo, a u odrazu vode vidim kako netko bijesno drka u susjednom separeu, a u prljavom WC-u, čak je neshvatljivo što ga je napalilo. Evo ja sam poludio, kad sam izašao i otišao oprati ruke, onda je izašao samo sretni onanyuga - mještanin četrdesetak godina, netko iz osoblja. Nakon toga sam shvatio da svi ti razgovori nisu nimalo šala. Kasnije je bilo i sličnih, jedan se turistima popeo na balkon trećeg kata i počeo fapkati dok su se presvlačili, ujutro je ipak dobio otkaz, ali je uspio nevjerojatno preplašiti žene.

Čovjeku je potrebna avantura u teškim i prekretnicama u životu

Dragi naši kolege - vozači nisu bili ništa manje pohlepni za novcem, zadavit će se za svaki dolar. U idealnom slučaju, dan bi prošao ovako. Skupljamo turiste, on im pomaže spakirati prtljagu, provjeravam sve dokumente i na putu do hotela pokušavam ispričati nešto zanimljivo, dobro, ako klijente ne ubije viski. U zadnjem hotelu dijelimo napojnicu ravnopravno (sitnica, ali lijepo je), baci me u grad u kojem živim ili u blizini, tamo možeš večerati u kafiću za napojnicu, a on ide svojim poslom. Čini se da je sve jednostavno i ništa ne bi trebalo poći po zlu, ali uspjeli su ili ukrasti napojnicu, ili te jednostavno ostaviti u hotelu u potpuno drugom gradu, iako kučka sama ide tamo gdje ja živim, ali daj me odvezi . Općenito, nije prošao dan da nisu pokazali svoju bit, dobro će ukrasti napojnicu, nije strašno, ali dogodilo se da se iz torbi izvlači novac dok se vodič na ulici bavi turistima. Znajući da će proći nekažnjeno, mogli su učiniti mnoga divna djela, jednostavno nismo imali vremena kontaktirati policiju, a nismo baš znali jezik.

Ali nisam vidio nikakav poseban razlog da volim Ruse. Rad s našim sunarodnjacima smatra se najnezahvalnijim i slabo plaćenim. Za sve zaposlenike u službi plaće se uglavnom sastoje od napojnica i male plaće, a napojnice za Ruse nisu postale norma. Za Europljanina, divljaštvo otići bez napojnice, ali za Rusa, standardno i štoviše, bit će grubi i za sobom ostaviti pun bus boca, salveta i ostalih korisnih stvari. Stoga se rad u hotelima s prevlašću Rusa smatra najstrašnijim. Ruse vide u dva oblika: žene koje jebu sve ostalo bez suhoće i muškarce koji piju na isti način. Pa ovdje je teško raspravljati, kurva naših feminizama, bez obzira na godine i status, zaslužuje posebnu raspravu, tim više što sam ja to jasno uočio.

Vodiči za djevojke prolaze kroz 3 faze. Prvi traje dva tjedna. Po dolasku, zločesti se još nisu stigli formirati i svi zajedno komuniciramo, usput dijele činjenicu da često imaju dečka u Rusiji, jako ga vole i nikada se neće promijeniti. Dobro je, ali nije jasno zašto ste ga ostavili samog i došli ovamo, ako ga toliko volite.

U drugoj fazi, već svrbi, i oni počinju flertovati, pa, tko voli, obično izbor pada na Meshovove, s obzirom na njihovu neobičnost. S Rusima smo se već zajebali kod kuće, treba probati nešto neobično. Meskhov je tamo samo većina, a uz svoju dužnost tri šale i sto grama laka za kosu brzo steknu naklonost.

Obično je dijalog djevojaka s Meskhom strukturiran na sljedeći način, a ona je često pitala:

-Koje si nacionalnosti?
-Polumeksikanac.
-Dođi?
- Pa da, mama je Meksikanka, a tata je klimatiziran.
– Vau, to je kao?
- Otpuhao je noću.
– Ihihihi.

To je to, nakon toga vrijedi završiti s par standardnih šala i možeš s curom što hoćeš. Flert traje ne više od dva tjedna, nakon čega počinje treća faza - jebanje tijekom cijele sezone, netko čak i ima ljubav, netko jebe za novac, drogu ili jednostavno tako, bilo je raznih ekstrema, ali suština je ista.

Čovjeku je potrebna avantura u teškim i prekretnicama u životu

Turisti se nemaju vremena zgužvati, kreću odmah od treće etape, ponekad idu i na jebene ture cijele obitelji, kad mama, kćer, njihove djevojke i to je sve (fraza je loše ponašanje, ali najjasnije karakterizira bit) dva tjedna grubo zajebavanje baš s bilo kim. Čak se svi s istom osobom mogu čak i posvađati na toj osnovi. Na kraju kupuju magnete i vraćaju se mužu, pričaju što se dogodilo kao i uvijek, sunčali se, kupili i stvarno propustili. I nastavljaju svoje živote, kao da uopće nisu kurve, već ozbiljna računovođa Nadežda Vasiljevna i njezina pristojna kćer, učenica Maša.

Nekako sam ušao u negativne aspekte ovog rada, zapravo, nije sve tako strašno. Iako nema slobodnih dana, umor se uopće ne pojavljuje. U Rusiji je posao s kraćim radnim danom i slobodnim danima vozio puno brže. Ali ovo je za mene osobno, pa ljudi tamo dolaze različiti, nekima je ona sretna, a neki su noću uzeli taksi i pokušali pobjeći na aerodrom, ponekad su ih uhvatili i vratili na posao. Općenito, samo mi je drago, a uspjeli smo pronaći ogromnu količinu zabave za sebe. Uglavnom sam imao sreće i završio sam u gradu, gdje je sve moje.

S obzirom na veliki broj ljudi koji žive u istom pansionu, imali smo stalne rođendane ili neke druge praznike. Takve su dane sve nosili u ljetnu kuhinju, tko je čime bogat. Za koje je posao bio popraćen povremenim obilascima s letovima, donosili su alkohol kupljen u duty free-u, drugi su uzeli kovčeg i popeli se na susjednu plantažu po naranče. Uzeli su kofer jer se s najmanjom paletom moglo ukradene naranče donijeti na piće. Pa kao pokradene, smatrali su se nečijim, odrasli su na ograđenom prostoru, ali su dozrijevali, padali i truli, nikome baš nisu trebali. Iako su prošle godine, kako nam je kasnije ispričao vlasnik pansiona, naše kolege za takve stvari vezali za drvo, malo tko je vjerovao u to, ali smo držali zavjeru. Od 20 kilograma ispalo je oko 5 litara soka koji se miješao u koktele s alkoholom ili samo pio, a netko je nosio pakete s ruskom hranom. Ruska hrana je najvažniji atribut svake zabave. Mjesecima je u Turskoj domaća hrana doslovno muka od toga, užasno je monotona. Općenito, ako je netko donio rusku kobasicu, gulaš ili nešto slično, ovo je bila najčasnija osoba.

Čovjeku je potrebna avantura u teškim i prekretnicama u životu

Počevši od večeri, bilo je cuga, netko je za nekoliko sati morao ići na transfer, ali nisu se obazirali na to. Bez odlaska u krevet, uz čašu koktela uskočili su u autobus i otišli skupiti turiste. Za one koji su imali više sreće, transfer ih je čekao tek ujutro, nastavili su petljati na istom mjestu u ljetnoj kuhinji ili odlazili u diskoteke ili druge privatne zabave prema svojim interesima. U nekim klubovima, inače, vodiči su imali besplatan ulaz, ali ja nisam posjetio zbog nerealnog smeća u glazbenom smislu, tamo se nije vodila dobra glazba. Ali Meskhi nikada nije propustio priliku posjetiti klub i poševiti nekoga, ali o tome kasnije. U svakom slučaju, sve se moglo dogoditi. Prijatelj se vraća s posla i donosi bocu tekile od turista, dok se ljudi okupljaju kako bi se pozabavili, dolazi sljedeći, kojem su telefone ostavile pohotne babune. Ili bi noću naša rastamanka mogla nazvati i pozvati me da popušim na krovu.

Jedino što sam shvatio je da samo treba naći dobro društvo i onda ti nikakvi Turci i posao neće pomračiti život. Prijateljstvo i ljudi su općenito jedan od najvažnijih resursa kojim raspolažemo, šteta što mnogi potpuno izgube tu ideju, mijenjajući za neke sitnice. Autor: headOFF